Divendres, 10 de febrer del 2012

Tancar la finestra Tancar
Societat
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

Millet té prop de 40 propietats a Barcelona, el Vallès i Menorca

L'expresident del Palau de la Música va comprar el juliol passat un pis i dos pàrquings a la Ciutat Comtal per un milió i mig d’euros

L’accés principal a la casa residencial dels Millet a l’Ametlla del Vallès, inscrita al registre a nom de la seva dona, en una imatge de divendres

Foto: Cristina Forés .
Les propietats que té al seu nom Fèlix Millet, expresident de l’Orfeó Català i de la Fundació i exvicepresient del Consorci del Palau de la Música des del juliol passat, apareixen com bolets en els registres de la propietat de Barcelona, Maó i Granollers. En total, consten 38 propietats únicament al seu nom o bé compartides amb la seva dona, Marta Vallès Guarro, o també amb la seva filla, Clara Millet Vallès, i el seu gendre, Xavier Rafart Roig.

Millet acumula sis habitatges: un a Barcelona, dos a l’Ametlla del Vallès, dos a la Garriga i un a Fornells. Només el pis de Barcelona, ubicat al carrer Major de Sarrià 125, està valorat en 1.508.978 euros. Això sí, per aquest preu, la família també disposa de dos pàrquings. A la Garriga, dos habitatges adquirits juntament amb tres pàrquings al juliol de fa dos anys estan valorats en 740.568 euros. Si a aquestes dues quantitats se li afegeixen els dos habitatges de l’Ametlla del Vallès i el de Fornells, el valor immobiliari total supera els 3 milions d’euros, una quantitat gens menyspreable i lluny de les possibilitats de més d’un burgès.

Els dominis de Millet s’estenen bàsicament a l’Ametlla del Vallès, però també arriben a Santa Eulàlia de Ronçana i a Bigues i Riells. En aquestes dues últimes poblacions, l’expresident de la Fundació del Palau de la Música té dues finques rústiques, una de 448.327 m2, que data del 1995 a Santa Eulàlia i una altra de 18.668 metres quadrats a la zona coneguda com Bosch, a Bigues i Riells –titularitat al 50% amb una altra persona.
Les possessions a l’illa de Menorca, concretament a Fornells, es poden considerar discretes: una data del 1997 i és una vivenda a Es Castell, de 48 metres quadrats. Deu anys després Millet ha picat més fort amb dues finques urbanitzables, una de 524 metres quadrats i una altra de 645, a Ses Vinyes de Fornells.

Finques i més finques
Millet també figura com a propietari de quatre finques agrícoles de l’Ametlla del Vallès ubicades als terrenys Can Millet, a la urbanització La Miranda del Vallès i a Can Plandolit. També acumula dotze terrenys edificables, bàsicament a la urbanització la Miranda, i de tres més agrícoles amb una part edificables, ubicades totes elles en els terrenys de Can Millet.

Un bon gruix d’aquestes parcel·les han gaudit en els últims anys de plans urbanístics que les van convertir en edificables. Bosc, regadiu, secà, prat, vinyes o oliveres van deixar pas als totxos i als carrers asfaltats, i això no ha agradat als ametllatans.

Però també s’ha d’esmentar la faceta cultural dels negocis de Millet. Al Liceu de Barcelona, disposa de tres butaques molt ben situades i d’una llotja a platea, tots amb dret reial de servitud perpètua i personal, és a dir, d’ell.
Darrera actualització ( Divendres, 3 de setembre del 2010 19:11 )

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Sabadell/Local la pàgina d'entrada

Enquesta

Enquesta: Us sembla que CiU i PP arribaran a un pacte per a tota la legislatura?
Us sembla que CiU i PP arribaran a un pacte per a tota la legislatura?
 

Tradueix-nos - Translate