Dissabte, 26 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Societat
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

Mor de càncer la dona que va tenir bessons per inseminació als 67 anys d'edat

Carmen Bousada deixa orfes els seus fills nascuts el 2006

Carmen Bousada de Lara, la dona que va infantar dos bessons el 26 de desembre de 2006 a l'edat de 67 anys i es va convertir mediàticament en la dona més vella del món a tenir descendència, va morir dissabte a causa d'un càncer diagnosticat recentment. Amb la seva mort deixa orfes els dos infants, de dos anys i mig, concebuts per inseminació artificial als Estats Units, segons Diario de Cádiz, el mitjà que ha divulgat la seva mort fent-se ressò de la informació d'un germà de la difunta.

Carmen Bousada es va fer famosa arran del seu embaràs després d'un tractament hormonal a què es va sotmetre en una clínica de Los Angeles (Califòrnia), que li va permetre tornar a ovular, i de ser inseminada artificialment. La dona, que suposadament havia mentit sobre la seva edat en fer-se el tractament, va ser atesa del part en una clínica de Barcelona a finals del 2006. Els codis de regulació dels centres de reproducció assistida exclouen aquestes pràctiques en dones de més de 50 anys.

Bousada va justificar la seva actitud amb l'argument que “cadascú ha de tenir fills en el moment adequat”, arran de la polèmica generada pel seu embaràs tan tardà. La dona manifestava l'esperança de viure tant com la seva mare, morta als 101 anys. Ara deixa orfes els seus dos fills, de dos anys i mig.
Darrera actualització ( Divendres, 3 de setembre del 2010 21:00 )

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Barcelona/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Barcelona

Operaria de limpieza

Janyflor s.l.

25/05/12 16:59 - BARCELONA

CAP DE PROCESOS DE CONTROL

OFICINA DE TREBALL DEL SOC

25/05/12 14:03 - BARCELONA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter