Divendres, 10 de febrer del 2012

Tancar la finestra Tancar
Societat
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

Tres "incidències" entre Girona i Montcada provoquen retards de més d'una hora en dues línies de Renfe

Adif assegura que els seus tècnics estan treballant des de dos quarts de dues en la reparació del problema, sobre el qual no dóna més detalls

Tres "incidències" en tres punts diferents entre Girona i Montcada i Reixac provoquen, des de dos quarts de dues del migdia, un retard de més d'una hora en dues línies de Renfe aquest dilluns. La línia de mitjana distància de Girona a Barcelona i la C2 nord de Rodalies, que va fins a Maçanet-Massanes, són les dues afectades.

Els portaveus de la companyia asseguren que els retards són "de més de mitja hora", però segons passatgers afectats, en alguns casos arriben a ser de més d'una hora. El tren que ha sortit de Caldes de Malavella a dos quarts de dues, per exemple, hauria d'haver arribat a Barcelona a tres quarts de tres: en realitat, a les quatre de la tarda encara estava aturat a Granollers centre.

Un viatger d'aquest trajecte ha explicat que el tren ha circulat amb normalitat fins a Cardedeu, on s'ha aturat durant quaranta minuts. "Per megafonia ens han dit que hi havia una avaria a Sant Andreu Comtal i que es reprendria el servei en breu. Quan finalment s'ha posat en marxa, ha circulat fins a Granollers i s'ha tornat a parar", relata Manel, el passatger afectat. El següent missatge de megafonia ha comunicat als viatgers que, si volien, podien anar fins a Canovelles, poble fronterer amb Granollers, per continuar el trajecte amb una altra línia, no afectada. Tanmateix, no s'han posat autobusos llançadora, i el recorregut s'havia de fer a peu, una mitja hora, o amb taxi.

Les causes s'han de preguntar a Adif, empresa pública propietària de les vies per les quals circula Renfe. I Adif ha obert una investigació per determinar-ne el motiu.

En tres punts
Només se sap que "s'han detectat incidències en les catenàries" en tres punts: entre Girona i Caldes, entre Granollers i Montmeló i entre Montcada i Reixac i Sant Andreu Comtal, on els trens han circulat per una via única.

Fins allà, s'han desplaçat 25 tècnics d'Adif i tres vagonetes d'electrificació amb l'objectiu de restablir la normalitat. Les tasques de reparació han permès restablir la circulació per les dues vies en el tram entre Granollers i Montmeló a les 18.40 h. i en el tram entre Maçanet de la Selva i Girona a les 20.30 h. D'altra banda, fins a la finalització del servei es manté el règim de via única en els trajectes Sant Andreu Comtal – Montcada i Reixac i Granollers – Cardedeu.

Per tal de facilitar la mobilitat dels viatgers, Renfe ha col·locat un tren llençadora que connectava l'aeroport amb Sant Andreu Comtal. 
Darrera actualització ( Dissabte, 4 de setembre del 2010 02:00 )

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Sabadell/Local la pàgina d'entrada

Enquesta

Enquesta: Us sembla que CiU i PP arribaran a un pacte per a tota la legislatura?
Us sembla que CiU i PP arribaran a un pacte per a tota la legislatura?
 

Tradueix-nos - Translate