Iolanda Pineda, alcaldessa de Salt, ha fet avui una condemna "explícita i forta" per l'assassinat d'una dona aquesta matinada al mig del carrer i a mans, suposadament, de la seva parella sentimental.
Pineda ha descartat que hi hagi un brot de violència de gènere a la població, tot i que dilluns va passar un altre cas semblant. Ha al·legat que són dos casos sense relació entre els ells i que simplement han coincidit.
"No es pot tolerar ni ser indiferent", ha clamat l'alcaldessa, referint-se a qualsevol cas de violència i concretament a la violència de gènere, en què l'agressor s'aprofita de la "vulnerabilitat" de la seva parella, ha explicat.
El succés ha passat al carrer al voltant de dos quarts de quatre d'aquesta matinada, i quan les patrulles de policia i els serveis sanitaris han arribat al lloc la víctima ja havia mort per un tall al coll amb arma blanca.
Pineda ha mostrat la solidaritat de tot el consistori amb els pares i els germans de la víctima, Mónica G., de 32 anys, nacionalitat espanyola i veïna de Salt.
La parella de la víctima, de nacionalitat espanyola i veí de Mataró, ha trucat des d'aquesta població al 112 i s'ha entregat, tot i que ja se li seguia la pista perquè se sospitava que la parella sentimental podia estar-hi implicada, segons ha pogut saber Pineda.
Aquest és el segon cas de violència de gènere que succeeix a la mateixa setmana a Salt, una població de 30.000 habitants. Dilluns passat Hassan El A., de 53 anys i d'origen marroquí, va ser detingut per presumptament matar la seva dona després d'assestar-li diverses punyalades al mig del carrer a Salt (Girona). Es va entregar a comissaria i no tenia antecedents penals ni denúncies per maltractaments a la parella.
La víctima, Farida B., de 47 anys, havia iniciat els tràmits de separació amb l'agressor i havia anat als serveis socials del municipi
Societat
L'alcaldessa de Salt condemna la violència de gènere i descarta un brot a la població
La població del Gironès ha vist en una setmana com dues dones han estat assassinades per les seves parelles
Notícies relacionades
Notícies de ...
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.