Els Mossos d'Esquadra han desarticulat un grup dedicat al tràfic i a l'explotació de dones a Barcelona que utilitzaven el vudú per sotmetre les víctimes.
Segons ha explicat la policia catalana en un comunicat, hi ha 9 detinguts com a presumptes autors dels delictes de lucre i coacció a la prostitució, immigració clandestina per a l'explotació sexual, associació il·lícita, usurpació d'estat civil, detenció il·legal i estafa.
Els detalls de la investigació i l'operació policial els ha d'explicar aquest matí el cap de l'àrea central de crim organitzat de la Comissaria General d'Investigació Criminal, l'Inspector Jordi Ollé.
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.