Dijous, 9 de febrer del 2012

Tancar la finestra Tancar
Societat
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

Vuit guardonats en uns segons premis Blocs Catalunya marcats per l'augment de la qualitat

La segona edició d'aquests guardons ha comptat amb més de 600 blocs inscrits i s'han rebut més de 20.000 votacions per internet

Un bloc sobre la gestió del coneixement del departament de Justícia (corporatiu), un bloc del viatger Marc Serena (personal), un sobre les altres "barcelones" (cultura) elaborat per Dani Cortijo, un sobre el món de les lletres del professor de la UOC Josep Maria Tibau (literatura) o el bloc de l'eurodiputat d'ICV, Raül Romeva (política) són alguns dels guanyadors de la segona edició dels premis Blocs Catalunya.

Altres premiats en aquesta segona edició han estat un bloc sobre l'educació emocional de M. Teresa Abellán Pérez (educació), el primer 'moblog' per a UMTS elaborat per Laureà Folch (formats audiovisuals) i un sobre les TIC i les discapacitats fet per Carlos Garcia i Pedro Cabanes (temàtica TIC).

La presidenta d'Stic. Cat, Trina Milan, es mostrava molt satisfeta d'aquesta segona edició perquè considera que els objectius s'han acomplert: "Més participació, augment dels votants en el període de selecció i sobretot, moltíssima qualitat dels blocs finalistes". Milan destaca com la qualitat d'aquesta segona edició superava la de la primera.

La segona edició dels Premis Blocs Catalunya ha comptat amb més de 600 blocs inscrits i s'han rebut més de 20.000 votacions a través del web. D'aquestes votacions inicials en van sortir els deu blocs finalistes de cada categoria, d'entre els quals avui ha sortit el guanyador.

L'acte d'entrega ha anat precedit de diverses activitats relacionades amb les noves tecnologies. Entre d'altres s'ha fet un acte de reconeixement als millors blocs escolars d'Osona, una trobada amb diferents blocaires de tot Catalunya o diverses xerrades relacionades amb les noves tecnologies.

Durant l'acte també s'han concedit dos premis especials a iniciatives solidàries. Els premiats són l'economista holandès afincat a Catalunya, Jil Van Eyle, per una iniciativa que es basa en les microdonacions en equip, amb la idea que en una empresa, institució o col·lectiu la persona que ho vulgui pot destinar un euro al mes de la nòmina a fins solidaris. D'altra banda, s'ha premiat l'ONG 'Somriures de Bombai', fundada per Jaume Sanllorente, destacant els 5.000 beneficiats directes de la seva acció i el rol de les noves tecnologies, que propicien la connexió informativa i logística d'aquesta ONG entre Barcelona i Bombai.
Darrera actualització ( Dissabte, 4 de setembre del 2010 06:31 )

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Barcelona/Nacional la pàgina d'entrada

Enquesta

Enquesta: Us sembla que CiU i PP arribaran a un pacte per a tota la legislatura?
Us sembla que CiU i PP arribaran a un pacte per a tota la legislatura?
 

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook