Divendres, 10 de febrer del 2012

Tancar la finestra Tancar
Societat
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

La Fundació del FC Barcelona cessarà Raimon Bergós pel cas Millet

L'advocat és un dels imputats del desfalc del Palau i ostentava el càrrec de secretari de la fundació blaugrana

La fundació del Futbol Club Barcelona ha decidit prescindir dels serveis de l’advocat Raimon Bergós, que ostenta el càrrec de secretari de la institució. La decisió s’ha pres en tenir notícia que el jutge que investiga el cas Millet l’ha imputat, tal com va avançar ahir l’AVUI. El magistrat també ha imputat dues persones més del despatx professional de Bergós, l’advocat Santiago Llopart i l’economista i fiscalista Edmundo Quintana.

Tots tres hauran d’anar a declarar davant el jutge Juli Solaz el dimecres 2 de desembre. Les altres tres persones imputades aquesta setmana, Gemma Montull, Enric Álvarez i Pau Duran, ho hauran de fer el 30 de novembre.

La fundació no formalitzarà el relleu de Bergós fins a la pròxima reunió. En saber-se la seva implicació en el cas, Bergós ja va haver d’abandonar la seva col·laboració amb la Corporació Catalana de Ràdio i Televisió i amb la fundació Ulls del Món, que dirigeix el síndic Rafael Ribó.

El bufet Bergós està relacionat amb la confecció de factures falses que haurien posat a disposició de Fèlix Millet i Jordi Montull per tal de justificar-se davant una inspecció d’Hisenda. Bergós ha defensat sempre que la seva actuació ha estat dins de la legalitat i la seva pretensió era de comparèixer com a testimoni. Així ho va fer saber al jutge entregant-li un escrit on es posava a la seva disposició per testificar sobre el cas.
Darrera actualització ( Dissabte, 4 de setembre del 2010 06:43 )

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Barcelona/Local la pàgina d'entrada

Enquesta

Enquesta: Us sembla que CiU i PP arribaran a un pacte per a tota la legislatura?
Us sembla que CiU i PP arribaran a un pacte per a tota la legislatura?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate