Dissabte, 26 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Societat
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

S'entrega a la policia un segon implicat del crim de la Jonquera

L'autor material dels fets ja es va presentar a la comissaria dels Mossos aquest dissabte

Un segon implicat en el crim de la Jonquera (Alt Empordà) s'ha entregat aquest diumenge al vespre als Mossos d'Esquadra de Figueres. El jove, que és de procedència magribina, va ser un dels que van participar a la batussa que va tenir lloc a l'exterior de la discoteca Defi Night, on va morir un jove de 29 anys després de rebre diverses ganivetades.

Els Mossos no han tancat les investigacions i continuen buscant un tercer implicat en la baralla, després que aquest dissabte el considerat autor material del crim també s'hagués presentat voluntàriament a comissaria en assabentar-se que l'estaven buscant.

El crim va tenir lloc aquest dissabte a la matinada a l'exterior de la discoteca Defi Night de la Jonquera. Dues colles de joves magribins es van començar a barallar dins el local, també conegut com a Alfer. Segons sembla, el detonant de la disputa hauria estat un afer amorós, perquè el suposat homicida hauria molestat la xicota de la víctima.

Els dos grups de joves van sortir a l'exterior del local, i allà es va produir l'enfrontament. Durant la baralla, uns dels joves agressors va clavar diverses ganivetades a la víctima, que va quedar estès a terra. Els serveis d'emergència, després de rebre l'alerta, es van desplaçar fins al lloc dels fets, però no van poder fer res per salvar la vida al jove de 29 anys.

Els Mossos d'Esquadra van obrir una investigació i el mateix dissabte ja van poder identificar el suposat autor material del crim. Els agents el van anar a buscar a casa seva, però no el van trobar. De totes maneres, aquest jove, en assabentar-se que l'estaven buscant, es va presentar voluntàriament a comissaria i es va entregar.

A més, aquest diumenge al vespre també s'ha entregat un altre dels joves que, en el moment de la baralla, acompanyaven l'agressor. Es tracta d'un noi de procedència magribina, que ha estat detingut pels Mossos en espera de passar a disposició judicial. La investigació del cas continua oberta i no es descarten més detencions.
Darrera actualització ( Dissabte, 4 de setembre del 2010 08:11 )

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter