Dissabte, 26 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Societat
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

Nadal retreu que CiU, PPC i Foment s'escudin en el Quart Cinturó per no signar el pacte d'Infraestructures

El conseller de Política Territorial ha precisat que l'acord se signarà "les pròximes setmanes"

El conseller de Política Territorial, Joaquim Nadal, ha retret avui a CiU, al PPC i a la patronal Foment del Treball que s'escudin en la falta de concreció del traçat de la B-40, anomenada també Quart Cinturó o Ronda del Vallès, per no sumar-se al pacte d'infraestructures.

Nadal ha llançat aquesta crítica en la roda de premsa posterior al Consell de govern, que avui ha aprovat definitivament aquest pacte nacional, l'últim pendent dels quatre promesos pel president català, José Montilla.

El conseller ha precisat que l'acord se signarà "les pròximes setmanes", i ha lamentat que aquests partits i aquesta patronal no se "sentin còmodes" amb un redactat sobre la B-40 que sí ha avalat el Consell de Cambres de Comerç de Catalunya.

Nadal ha estat especialment incisiu amb CiU, que ha dit que ha usat la Ronda de Vallès com a excusa per generar "discrepàncies al tripartit". "CiU ha expressat uns motius de discrepància molt secundaris i excepte per una posició de caràcter testimonial no té cap altre argument per no sumar-se", ha opinat el conseller, que ha lamentat que es renunciï un pacte "tan ampli" per una discrepància "secundària".

100.000 milions d'euros
El pacte nacional d'infraestructures, que no entra en detalls sobre el traçat de la B-40, precisa que el govern espanyol i la Generalitat invertiran un total de 100.000 milions d'euros entre 2010 i 2020 en infraestructures a Catalunya.

El document planteja un total de 130 objectius de futur en àrees com l'energia, les noves tecnologies, la indústria, l'agricultura o el transport, i pretén ser un acord de futur sobre les infraestructures entre els principals sectors econòmics, socials, polítics i institucionals.
Darrera actualització ( Dissabte, 4 de setembre del 2010 10:59 )

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter