Divendres, 10 de febrer del 2012

Tancar la finestra Tancar
Societat
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

L'ambaixador espanyol diu que no té "notícies noves" d'on són els segrestats

El president del Mauritània desmenteix la localització dels tres cooperants catalans

L'ambaixador espanyol a Mauritània, Alonso Dezcállar, no ha pogut "confirmar ni desmentir" aquest dimarts a la tarda si els membres segrestats de l'ONG Barcelona Acció Solidària han estat localitzats.

Des d'aquest dimarts a la tarda, els rumors sobre la possible localització de Roque Pascual, Alicia Gàmez i Albert Vilalta s'han multiplicat, i ha provocat una gran confusió als mitjans de comunicació.

El ministeri d'Exteriors ha arribat a desmentir que s'hagin trobat els tres catalans, tal com assegurava el govern de Mauritània i diverses agències, com l'alemanya DPA.

Tanmateix, aquest tarda s'ha confirmat que la Caravana Solidària continuaria el seu recorregut cap al Senegal. Així ho han decidit els cooperants que estan a Mauritània en una assemblea. L'exèrcit de Mauritània s'ha compromès a escortar la caravana fins a la frontera amb Senegal.

El motiu és "continuar amb la feina marcada com a homenatge a les persones segrestades" i perquè "les poblacions i les ONG africanes no han de patir els conflictes dels països", segons ha comentat el president de Barcelona Acció Solidària, Francesc Osan, en roda de premsa, durant la qual s'ha contactat amb els cooperants que hi ha a l'Àfrica.

Després del recorregut, els vehicles no faran tot el viatge de tornada per carretera i aniran fins a Dakar per volar fins a Barcelona, "per evitar que es repeteixin situacions desafortunades", segons Osan.
Darrera actualització ( Dissabte, 4 de setembre del 2010 11:54 )

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Sabadell/Local la pàgina d'entrada

Enquesta

Enquesta: Us sembla que CiU i PP arribaran a un pacte per a tota la legislatura?
Us sembla que CiU i PP arribaran a un pacte per a tota la legislatura?
 

Tradueix-nos - Translate