El jutge de l'Audiència Nacional Baltasar Garzón ha deixat en llibertat sota fiança de 500.000 euros l'exalcalde de Santa Coloma de Gramenet Bartomeu Muñoz, imputat en el cas Pretòria, del qual ara només queda a la presó el presumpte cervell de la banda, Luis García, Luigi.
Fonts jurídiques han remarcat que Garzón ha imposat a Muñoz l'obligació de comparèixer cada 15 dies en el jutjat i la prohibició de sortir de l'Estat. El jutge ha modificat la situació de presó provisional perquè considera que ja no existeix risc de fuga. Muñoz està en presó provisional des del 30 d'octubre acusat de delictes de suborn, associació il·lícita, frau de subvencions, frau i falsedat en document fiscal.
El magistrat de l'Audiència Nacional investiga una presumpta trama de corrupció urbanística que ha pogut defraudar més de 44 milions d'euros als ajuntaments de Santa Coloma i Sant Andreu de Llavaneres.
Aquesta és la quarta llibertat sota fiança que decreta el jutge després de les de l'exregidor d'Urbanisme Manuel Dobarco i els exalts càrrecs de CiU Macià Alavedra i Lluís Prenafeta.
Societat
Garzón deixa en llibertat sota fiança de 500.000 euros l'exalcalde de Santa Coloma de Gramenet
Bartomeu Muñoz està imputat en el cas Pretòria i acusat de delictes de suborn, associació il·lícita, frau i falsedat documental
Notícies relacionades
- Garzón deixa Prenafeta i Alavedra en llibertat provisional sota fiança d'un milió d'euros
- Col·lecta retransmesa en directe perquè Bartu surti de la presó
- La interventora de Santa Coloma reclama rectificar els pressupostos de 2010
- Alavedra deixa la presó
- L'exalcalde de Santa Coloma reuneix el mig milió per pagar la seva fiança
- L'exalcalde de Santa Coloma agraeix les aportacions per la fiança
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.