Dissabte, 26 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Societat
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

Més de 150 protectores denuncien la mala gestió de Medi Ambient per la mort del gos de la Sénia

Demanen una investigació rigorosa i honesta dels fets i que es depurin totes les responsabilitats

Les entitats catalanes protectores d'animals han denunciat l'actuació del departament de Medi Ambient respecte el gos de la Sénia, que els veïns havien pres per una lleona.

"Diàriament recollim animals en aquest estat i en pitjors condicions de forma totalment anònima, i sense que existeixi cap perill ni representi cap despesa a l'administració pública", diuen en un comunicat enviat als mitjans de comunicació.

Per això les 150 protectores exigeixen a la conselleria "una investigació rigorosa i honesta dels fets i que es depurin totes les responsabilitats, ja que l'animal no suposava cap perill per a les persones: no estava enmig d'una autopista, ni tan sols d'un nucli urbà".

Les protectores denuncien també la "desídia de Medi Ambient no només amb aquests fets, sinó amb la falta d'interès i sensibilitat per solucionar l'enorme problema" que les entitats protectores i molts ciutadans anònims suporten. Algunes de les solucions que ofereixen és augmentar les sancions per abandó i maltractament, incrementar el control sobre la cria i la transacció d'animals, vigilar que el col·lectiu de caçadors mantinguin en bon estat els seus animals i donar més ajuda econòmica a les protectores.
Darrera actualització ( Dissabte, 4 de setembre del 2010 18:54 )

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter