Activitats comercials sense llicència, prostitució, explotació de treballadors sense papers, joc il·legal. Són algunes de les infraccions, administratives i penals, que espera poder demostrar la policia amb la macrobatuda que ha muntat aquest dimecres a la tarda al carrer Ausiàs Marc, al tram entre Roger de Flor i el passeig de Sant Joan.
La zona és al cor del Chinatown barceloní i s'hi concentren botigues i perruqueries xineses, establiments dels que ofereixen els massatges amb final feliç, eufemisme per referir-se a serveis sexuals.
Al febrer ja s'hi va fer una primera entrega d'aquesta operació, batejada com a Permanent, i aquest dimecres s'ha fet la Permanent 2, amb la Guàrdia Urbana i els Mossos d’Esquadra a l’Eixample, la unitat d'estrangeria de la Policia Nacional i la unitat de policia administrativa i seguretat (UPAS) de la Guàrdia Urbana, segons han comunicat fonts policials.
L'operació s'ha tancat amb un balanç provisional de 6 locals inspeccionats, on s'han aixecat sis actes administratives, s'ha identificat 47 persones, de les quals 17 s'han traslladat a la comissaria d'estrangeria de la Policia Nacional perquè no tenien els papers en regla. Quatre persones han estat imputades per un presumpte delicte contra els drets dels treballadors. Segons fonts policials, en un dels locals s'ha copmprovat que hi havia prestació de serveis sexuals, i a més no tenia llicència per a cap tipus d'activitat comercial.
Societat
Batuda policial contra perruqueries de 'final feliç'
Mossos, Guàrdia Urbana i Policia Nacional executen la segona part de l'operació Permanent per descobrir activitats il·legals en establiments del 'Chinatown' barceloní
Notícies relacionades
- Inspeccionen diversos establiment xinesos de Tarragona a la recerca de possibles irregularitats
- La macrobatuda en tallers il·legals a Mataró allibera 450 xinesos de l'explotació
- Els mossos desmantellen un casino il·legal a Barcelona regentat per xinesos
- Xinesos explotats i vigilats amb càmeres en un taller il·legal de Sabadell
Notícies de ...
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.