Dijous, 9 de febrer del 2012

Tancar la finestra Tancar
Societat
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

La presència d'un tauró obliga a tancar tres platges de Vilanova i la Geltrú

Un socorrista i dos banyistes han vist l'animal, que no es descarta que es pugui tractar d'una tintorera

La presència d'un tauró ha obligat a tancar aquest dimecres al migdia les platges de Sant Gervasi, Ribes Roges i la platja d'Adarró, situades al terme municipal de Vilanova i la Geltrú, segons ha informat Protecció Civil. Aquestes platges no es reobriran fins demà com a mesura de precaució.

Un socorrista i dos banyistes han vist l'aleta d'un animal d'uns 20 cm a la platja de Ribes Roges, el qual podria ser una tintorera d'entre un metre i mig i dos metres d'allargada, a uns 100 metres de la platja i han donat la veu d'alerta.

Fins a la zona, s'hi ha desplaçat la Policia Local de Vilanova i la Geltrú, efectius de la Fundació per a la Conservació i Recuperació d’Animals Marins (CRAM) i una embarcació de Salvament Marítim.
Darrera actualització ( Dissabte, 4 de setembre del 2010 23:20 )

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Barcelona/Nacional la pàgina d'entrada

Enquesta

Enquesta: Pot esclatar una nova guerra de les Malvines entre argentins i britànics?
Pot esclatar una nova guerra de les Malvines entre argentins i britànics?
 

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook