El sindicat majoritari d'ensenyament, la USTEC, ha emès un comunicat al seu blog on denuncia que el departament d'Educació no els ha tingut en compte i ha publicat les recomanacions per a la grip A abans de reunir-se amb ells.
La USTEC afirma que les mesures per a la població escolar són de difícil compliment als centres i que caldria donar formació al professorat i als treballadors dels centres docents sobre com portar-les a terme. El sindicat diu que tampoc s'especifica què cal fer en el cas que els infectats siguin treballadors.
Per tant, demanen a Educació que es consensuï un pla d'actuació amb els delegats de prevenció que, seguint les normes del departament de Salut, inclogui "de forma clara i explícita", per una banda un protocol als centres de les direccions, dels docents i de la resta dels treballadors per saber què fer en cada cas, i per l'altra, que el pla asseguri una ràpida substitució del professorat que no pugui anar a treballar pels símptomes de la grip.
Societat
El sindicat majoritari d'ensenyament, en desacord amb el protocol d'Educació per a la grip A
La USTEC denuncia que el departament no els ha tingut en compte a l'hora de consensuar les recomanacions
Notícies relacionades
Notícies de ...
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.