Fonts del Bulli han negat que el xef Ferran Adrià s'estigui plantejant tancar de forma permanent, i no temporal com havia anunciat, el restaurant de Cala Montjoi. La confusió s'ha generat després que el diari The New York Times hagi publicat una entrevista al propi Adrià on assegura que El Bulli tancarà per sempre perquè és deficitari i s'hi perden de l'ordre de mig milió d'euros l'any. "Es tracta d'una confusió dialèctica sense mala fe", han confirmat fonts properes al cuiner més important del món, que han assenyalat que no ha canviat res respecte al què es va anunciar en el certamen Madrid Fusión. 'El Bulli' tancarà les seves portes dos anys i tornarà obrir el 2014.
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.