La jutge ha resolt, en una sentència feta pública aquest divendres, que és procedent l'acomiadament de Gemma Montull, exdirectora financera del Palau de la Música i filla de Jordi Montull, un dels principals implicats en l'espoliació, en considerar que era una peça fonamental en el desviament dels fons de l'entitat, segons han informat fonts judicials.
El judici per l'acomiadament de Gemma Montull del Palau de la Música es va celebrar la setmana passada a la Ciutat de la Justícia de l'Hospitalet de Llobregat, en què ella es va exculpar de la seva implicació en el desfalc argumentant que Fèlix Millet controlava "fins a l'últim cèntim" que es gestionava a l'entitat.
A més, va assegurar que si acudia a les entitats bancàries a cobrar xecs era perquè no podia fer-ho el conserge del Palau de la Música, on ostentava el càrrec de directora financera "per qüestions de màrqueting".
La jutge indica en la seva sentència que la participació de Gemma Montull queda acreditada pel que fa a les empreses Aurea Rusula i Aysen Produccions, en la primera de les quals figurava com a administradora la seva mare.
Societat
El jutge declara procedent l'acomiadament de Gemma Montull del Palau de la Música
Considera que era una peça fonamental en el desviament dels fons de l'entitat
Notícies relacionades
- Gemma Montull assegura que cobrava xecs als bancs en qualitat de "conserge"
- El discapacitat imaginari
- L'Audiència de Barcelona imposa una fiança de 500.000 euros a Gemma Montull pel cas Palau
- El jutjat avala l'acomiadament disciplinari de l'exdirectora general del Palau
- El Palau de la Música també haurà de readmetre la secretària de Millet
Notícies de ...
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.