Diumenge, 27 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Societat
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

Interrompuda la línia de Rodalies entre Llinars i Cardedeu per un atropellament

Renfe ha informat que el succés ha obligat a tallar la circulació en aquest tram. S'ha posat en marxa un servei alternatiu de transport de viatgers per carretera entre Granollers i Sant Celoni

La circulació per la línia 2 de la xarxa de Rodalies de Renfe es troba interrompuda des de les 9 del matí d'aquest dimarts entre les estacions de Llinars i Cardedeu, al Vallès Oriental, després que un comboi hagi atropellat una persona.

Renfe ha informat que el succés -del qual es desconeixen més detalls de moment- ha obligat a tallar la circulació en aquest tram, pel que s'ha posat en marxa un servei alternatiu de transport de viatgers per carretera entre Granollers i Sant Celoni.

Els trens de mitjana distància que cobreixen la línia Barcelona-Girona-Portbou circulen desviats per Mataró.

La companyia ferroviària ha explicat que els usuaris d'aquesta línia estan rebent informació sobre els canvis en els serveis a través de megafonia i de personal d'atenció al client.
Darrera actualització ( Dimecres, 8 de setembre del 2010 06:18 )

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter