L'informe preliminar elaborat pels experts de la Unesco aconsella modificar el traçat del túnel de l'AVE que passa prop de la Sagrada Família i la Pedrera de Barcelona.
L'informe, encarregat pel Consell Internacional de Monuments, afirma que "no està preparat per evitar amb tota seguretat desastres imprevistos", per la qual cosa recomana modificar el traçat i allunyar-lo del temple.
Tot i que considera que el projecte actual "compleix els estàndards de seguretat", el text defensa com a "solució preferent" reconduir el traçat per zones que afectin menys directament la Sagrada Família i la Pedrera.
L'informe, redactat per Rolf Katzenbach i Wolfgram Jäger, insta també a preparar més mecanismes de seguretat del traçat perquè no afectin el temple, entre els quals la creació d'un doble mur de protecció.
Societat
La Unesco aconsella modificar el traçat de l'AVE que passa prop de la Sagrada Família
L'informe insta a preparar més mecanismes de seguretat, entre els quals la creació d'un doble mur de protecció
Notícies relacionades
Notícies de ...
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.