Un centenar d'estudiants de la Universitat de Lleida s'han manifestat a la capital del Segrià, des del rectorat fins la subdelegació del Govern Espanyol. Els alumnes han demanat que no s'apliqui el nou sistema de titulacions, i s'han solidaritzat amb els alumnes expedientats de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB).
Els manifestants també han expressat el seu suport a un alumne de la Universitat Autònoma de Barcelona que ja porta 18 dies de vaga de fam. Cal recordar que el desembre diversos alumnes van tancar-se durant 9 dies a l'interior del rectorat de la Universitat de Lleida, en contra de la privatització del sistema universitari.

































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.