Diumenge, 27 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Societat
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

Mestres, pares i alumnes es concentren davant el Parlament per reclamar canvis en la LEC

Ensenyament

Entre 5.000 i 8.000 persones s'han aplegat al parc de la Ciutadella de Barcelona, davant el Parlament de Catalunya, en una concentració festiva i de protesta per a demanar canvis a la Llei d'educació de Catalunya (LEC), que és ara en tràmit parlamentari. Els manifestants, convocats per sis entitats que representen pares, estudiants i mestres reclamen que la nova llei reculli les bases del Pacte Nacional per a l'Educació.

El nou text de la llei ja ha recollit algunes de les esmenes, però les entitats que avui es manifesten exigeixen, entre altres qüestions, que s'incrementin els recursos destinats a l'educació fins a aconseguir el 6% del PIB. El conseller d'Educació, Ernest Maragall, ha admès que algunes de les esmenes presentades són assumibles.

En la protesta han estat presents també diversos partits polítics sobretot de partits del govern com Iniciativa i Esquerra Republicana. Per això, el líder de Convergència, Artur Mas, ha acusat el govern del tripartit de falta de cohesió interna. I, des d'Unió Democràtica, Josep Maria Pelegrí ha acusat Esquerra i Iniciativa d'irresponsables i immadurs per participar a la manifestació.

Darrera actualització ( Dijous, 9 de setembre del 2010 04:50 )

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter