La polèmica pel projecte d'abocador de residus industrials a Seròs (Segrià9 es plasmarà el dia 25 de setembre en una manifestació a Lleida) ha fet que sis alcaldes (Almatret, Maials, la Granja d'Escarp, Llardecans, Aitona i Torrebesses) i alguns col·lectius del Segrià decidissin ahir convocar la trobada de protesta contra la planta.
Societat
medi ambient
Protestaran contra l'abocador de Serós
Notícies de ...
acn
Publicat a
- Avui 13-09-2010 Pàgina 21
- El Punt Barcelona 13-09-2010 Pàgina 27
- El Punt Camp de Tarragona i Terres de l'Ebre 13-09-2010 Pàgina 27

































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.