Un nen de 9 anys va morir electrocutat aquest dilluns a la nit al seu domicili al barri de la Creu Alta de Sabadell quan es va electrocutar mentre la família inflava una piscina de plàstic. Segons la policia municipal, el fet es va podruir quan faltaven pocs minuts per a les deu de la nit d'ahir, a l'habitatge número 25 del carrer Antoni Cusidó.
El seu germà, de 6 anys, i la seva mare, segons els testimonis, també van resultar ferits a conseqüència d’una electrocució produïda per un inflador elèctric. La piscina era el regal d'aniversari de la víctima mortal. La principal hipòtesi de la investigació indica que l'inflador elèctric hauria caigut dins de l'aigua.
Al lloc dels fets es van desplaçar unitats de bombers, ambulàncies convencionals i medicalitzades, policia municipal i Mossos d'Esquadra, que es va fer càrrec del cas. Fins dos quarts de dotze de la nit, el carrer on es va produir l'accident es va omplir de veïns i curiosos.
El pare tornava del gimnàs
Segons ha explicat a aquest diari la veïna del número 37, Mercè Bosch, els crits de la mare van alertar els veïns. "El pare no hi era. Crec que tornava del gimnàs quan es va assabentar de la notícia. Només arribar, va començar a donar cops de cap contra la paret i els cotxes que estaven aparcats. La mare estava asseguda amb el nen [el ferit] als braços", relata Bosch, que assegura que l'ambulància va trigar més de deu minuts en arribar. "I això que tenim el Taulí al costat", es queixa.
Els dos nens estudiaven al Col·legi Servator, situat també al barri de la Creu Alta. La mare va ser traslladada ahir a la nit a la Vall d'Hebron i ara es recupera a l'Hospital Taulí. El nen de 6 anys es troba a la UCI del Taulí amb ferides lleus.
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.