Diumenge, 27 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Societat
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari
LLADÓ (Alt Empordà)
Fira del Formatge Artesà de Catalunya

Artesania per al paladar

La fira tindrà enguany 60 parades d'artesans alimentaris de qualitat. Foto: O.M.

Els voltants de l'església de Santa Maria de Lladó i la seva canònica ja estan preparats per rebre diumenge els prop de 20.000 visitants que preveu comptabilitzar una de les trobades més importants a l'Estat del sector formatger artesà dins i fora del nostra país. Es tracta de la Fira del Formatge Artesà de Catalunya, amb la participació de 60 artesans alimentaris de qualitat dels quals 40 són formatgers artesans d'arreu de Catalunya, inclosa la Catalunya del Nord, i els 20 restants, d'altres productes com ara mel, galetes, embotits o melmelades. Com en les edicions anteriors, es podrà adquirir un tiquet per a la degustació dels formatges de la fira –es preveu fer unes 2.000 degustacions– i el vi l'oferirà el celler de la DO Empordà La Vinyeta de Mollet de Peralada.

A banda de les parades de formatges i altres productes, la fira ve acompanyada d'un ampli programa d'activitats lúdiques i culturals, com ara titelles, pallassos, circ, màgia, jocs al carrer, dansa, música en viu, maridatges o exposicions.

19 de setembre. El tiquet, que inclou 4 degustacions de formatges, una de vi, un plat de ceràmica de la fira, tovalló, pa i la participació en un sorteig de 5 lots de productes, costa 7 €. Hi haurà unes grans àrees d'aparcament a les dues entrades de Lladó (ctra. Navata i ctra. Cabanelles). Tel. 972 56 51 01.
Darrera actualització ( Divendres, 17 de setembre del 2010 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter