Diumenge, 27 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Societat
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

Els miners catalans, també en vaga

Un delegat de la UGT es tanca a la mina de Seròs i inicia una vaga de fam per exigir el pagament de les darrers sis nòmines als treballadors

Una vintena de miners també han deixat de treballar

El delegat de la UGT a la mina de carbó de Seròs (Segrià), Jesús Pi, ha iniciat aquest diumenge a la mitjanit una vaga de fam per reclamar el pagament de les nòmines dels darrers sis mesos a l'empresa Minera del Baix Segre.

Pi s'ha tancat a l'interior de la mina, mentre que una vintena de treballadors més han deixat de treballar per solidaritzar-se amb ell, segons han assegurat aquest dilluns el matí a Efe. “Fins ara hem estat aguantant. però ara ha arribat un moment que ja no pode més”, ha declarat Pi a l'agència.

Una situació que es repeteix

Catalunya es suma als indrets de l'Estat que estan patint vagues dels miners arran dels problemes econòmics derivats de la crisi, després que a Madrid, Astúries, Lleó, Aragó o Palència ja s'hagin registrat mobilitzacions en defensa del sector miner.

Darrera actualització ( Dilluns, 27 de setembre del 2010 21:20 )

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter