Unes 18.000 persones han recorregut aquest dimarts les rondes de Perpinyà en la sisena diada de mobilització per oposar-se a la reforma de les pensions. Després d'una volta sencera al voltant del centre, la mobilització s'ha perllongat per un bloqueig de l'entrada nord de la ciutat. El Pont Aragó ha estat ocupat a partir de les dotze del migdia per centenars de persones, portades sobretot per la Confederació Nacional del Treball (CNT). Superant la intenció dels sindicats majoritaris, del Partit Socialista i del Partit Comunista, que s'han acontentat de bloquejar el sector de la plaça de Catalunya, els més decidits han fet una seguda, amb la presència de militants del Nou Partit Anticapitalista i del sindicat educatiu SNALC.
La paràlisi viària en aquesta entrada principal de Perpinyà, del costat nord, ha generat un important col·lapse a les rondes adjacents, amb un concert de clàxons inhabitual. Després d'un bloqueig semblant organitzat dissabte passat, la vaga d'aquest dimarts és prorrogable aquest dissabte.
Per altra banda, la riuada de gent cap a les benzineres nord-catalanes, per por d'un esgotament de carburants, contribueix a allargar la llista de les estacions de servei amb els dipòsits buits.
Molts conductors opten també per desplaçar-se fins al Pertús o la Jonquera, on poden omplir els dipòsits sense cap problema.

































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.