El nou calendari del 2011 que el Parc Natural de la Serra de Montsant ha editat conjuntament amb l'associació Carrutxa, Centre de Documentació del Patrimoni i la Memòria, amb el suport de la Diputació de Tarragona, es va presentar ahir a la sala d'actes de l'ajuntament de Cornudella de Montsant. El d'enguany, Els records i les imatges. Fotografies dels pobles de la serra de Montsant, és el resultat dels tallers realitzats durant l'any 2010 a diverses poblacions amb l'objectiu d'aplegar imatges antigues procedents de fons personals i documentar-les amb la col·laboració de diverses entitats locals, com ara l'Associació de Dones de Cornudella, l'Associació de Dones Boixerola de la Bisbal o l'Associació de Dones La Falconera de la Morera. La fotografia com a font documental permet contribuir al procés de reconstrucció de la memòria històrica i conèixer la manera de viure que ha caracteritzat els pobles de la serra de Montsant.
Societat
CORNUDELLA DE MONTSANT
Nou calendari del 2011 del PNMON i Carrutxa
Notícies de ...
Publicat a
- El Punt Camp de Tarragona i Terres de l'Ebre 30-12-2010 Pàgina 48

































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.