Dimecres, 23 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Societat
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

Un terratrèmol de 2,7 graus es deixa notar en punts de la Selva i el Gironès

L'epicentre se situa a caldes de Malavella

El passat 19 de desembre es va produir un altre sisme centrat a Llagostera, de 3,6 graus

L'epicentre s'ha situat entre Caldes de Malavella i Sant Andreu Salou Foto: INSTITUT GEOLÒGIC DE CATALUNYA.

Un terratrèmol de 2,7 graus a l'escala de Richter ha sacsejat aquest dilluns a la tarda les comarques de la Selva i el Gironès sense causar danys ni ferits, segons ha informat l'Institut Geològic de Catalunya. El moviment sísmic ha tingut lloc quan passaven deu minuts de les sis de la tarda i l'epicentre s'ha situat entre Caldes de Malavella (Selva) i Sant Andreu Salou.

El passat 19 de desembre, a primera hora del matí, es va produir un altre terratrèmol, en aquest cas de major intensitat, de 3,6 graus, que va tenir com a epicentre la localitat de Llagostera (Gironès), a pocs quilòmetres del punt on s'ha produït el moviment sísmic d'avui.

Els darrers terratrèmols amb epicentre a la comarca de la Selva es van produir el 10 de febrer de l'any 2009 amb una magnitud de 2,2 graus a l'escala de Richter. L'any anterior, el 2008, es va produir el sisme amb la magnitud més gran en aquesta comarca, en concret va ser el 23 de juliol quan va haver-hi un moviment sísmic de 3,8 graus. També aquell mateix any però el mes de juny va haver-hi un terratrèmol de 3,1 graus, i el febrer de l'any 2005 un altre de 2,9 graus.

Darrera actualització ( Dilluns, 3 de gener del 2011 20:28 )

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Barcelona/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Barcelona

Charcutero/a

CHARCUTERIA SANTY

22/05/12 19:50 - BARCELONA

Regulatori industria farmaceutica

BCN Health

22/05/12 14:33 - BARCELONA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: Us agrada la nova indumentària del Barça?
Us agrada la nova indumentària del Barça?
 

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter