Cap persona ha perdut la vida a les carreteres i autopistes catalanes aquest cap de setmana, entre les tres de la tarda de divendres fins a les vuit del vespre d'aquest diumenge, segons el balanç del Servei Català de Trànsit (SCT). Pel que fa a problemes de trànsit, divendres es van registrar les retencions habituals de sortida de l'àrea metropolitana de Barcelona.
Paral·lelament, un seguit d'incidències van complicar el trànsit a diverses carreteres del territori. A l'N-II, a l'altura de Girona, en tots dos sentits, per un camió avariat; a l'AP-7, a Barberà del Vallès, en sentit El Papiol, també per un camió avariat; i a la C-58, a Montcada i Reixac, en sentit Sabadell, per dos turismes avariats.
A la BV-2304, a Mediona, hi hagué retencions a causa d'un vehicle incendiat. Finalment, un accident va comportar 4 quilòmetres de retenció a la Ronda Litoral o B-10 de la Vall d'Hebron a Esplugues. Al llarg de dissabte la situació va ser molt tranquil·la al conjunt de carreteres i autopistes i només es van registrar incidències puntuals.
Cues de 7 quilòmetres
Aquest diumenge al matí també ha predominat la fluïdesa. Amb tot, s'ha tallat la TV-3022, a l'altura del Perelló (Baix Ebre), per una volta ciclista. També hi ha hagut diversos accidents que han complicat la circulació. En concret, a l'Eix del Congost o C-17, a l'altura de Mollet del Vallès, en sentit Vic; a la GI-555, a Riudarenes, en tots dos sentits; a l'A-2, a Castellbisbal, en sentit Lleida; i a la C-31, a Sitges, en tots dos sentits.
Pel que fa a problemes de mobilitat, a l'Eix de Llobregat o C-16 s'han registrat 7 quilòmetres de lentitud i aturades de Bagà a Cercs. També hi ha hagut problemes a la B-23, amb 6 quilòmetres de cua de Sant Feliu de Llobregat a l'Avinguda Diagonal; a l'Autopista del Vallès o C-58, amb 5 quilòmetres de retenció entre Ripollet i el Nus de la Trinitat, en sentit Barcelona, per volum de trànsit i un vehicle avariat; i a la C-33, amb 4 quilòmetres de retenció de Montcada i Reixac al Nus de la Trinitat, també per afluència de vehicles i un vehicle avariat.
A la C-17, s'han registrat 3 quilòmetres de lentitud i aturades de Montcada a l'Avinguda Meridiana; a l'AP-7, a Castellbisbal, amb 3 quilòmetres de retenció en sentit Barcelona per un vehicle avariat; i a la Pota Nord o B-20, amb 1 quilòmetre de cua de Santa Coloma de Gramenet al Nus de la Trinitat.
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.