Dissabte, 26 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Societat
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari
Paüls

Paüls vol tornar a fer bous per la festa de Sant Antoni

L'Ajuntament ho ha sol·licitat a la delegació del govern a l'Ebre

El nou delegat diu que l'expedient està incomplert i que no ho podrà autoritzar

Paüls fa bous per les festes de Sant Roc. A la imatge tarda de vaquetes a Masdenverge. Foto: A.P.

Paüls es convertirà en el segon municipi de les Terres de l'Ebre que es quedarà sense poder fer bous fora de les dates de la festa major. Apel·lant a la nova llei que regula la celebració de correbous a Catalunya, l'Ajuntament ha sol·licitat a la delegació del govern a l'Ebre poder fer bous el cap de setmana que ve amb motiu de la festa de Sant Antoni. “Antigament eren les festes d'hivern del poble, es feia la matança del porc i també bous”, explicava l'alcaldessa del municipi, Júlia Celma (CiU), tot destacant que els últims anys aquesta tradició s'ha anat recuperant. “L'únic que ens queda és poder tornar a fer bous”, afegia. La seua petició és un dels primers expedients que s'ha trobat el nou delegat del govern a l'Ebre, Xavier Pallarés, que ahir avançava que l'haurà de denegar. “Ens falta documentació i d'aquí a dissabte és impossible resoldre-ho”, argumentava Pallarés, que no fa ni una setmana que ocupa el càrrec. “Hi ha voluntat política perquè la nova llei no siga un problema sinó la solució. Si a Paüls han estat 60 anys sense fer bous per Sant Antoni, ara no vindrà d'un més”, afegia Pallarés, que ahir a la tarda s'havia de reunir amb els representants de l'Agrupació de Penyes de les Terres de l'Ebre per explicar-los la posició del govern i avui té prevista una nova reunió amb l'alcaldessa.

Darrera actualització ( Dimarts, 18 de gener del 2011 20:06 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter