Els comerciants del centre d'Amposta, concretament del triangle integrat per les avingudes de Santa Bàrbara i la Ràpita i el carrer Miquel Granell se senten perjudicats per les obres d'urbanització de carrers que s'estan duent a terme a la zona. Unes obres que van començar a l'octubre, que previsiblement duraran fins al febrer, i que els han aigualit la campanya de Nadal i Reis. “Està tot tancat, la zona no és accessible ni per als clients ni per als proveïdors”, es lamentava Mònica Bonet, la responsable d'un bar de la zona, tot assenyalant que el seu establiment ha notat molt l'efecte d'aquestes obres “a la feina i sobretot al calaix”, afirmava. “Si duren gaire més haurem d'estudiar quines mesures adoptem o si tanquem directament”, hi afegia. “Les obres van començar el 13 d'octubre i encara està tot empantanegat”, assenyalava la dependenta d'una botiga d'electrodomèstics del carrer Cervantes, tot assenyalant que havien notat una davallada sobretot dels clients de fora. No obstant això, admetia que, perquè el carrer quede bé, “primer hem de patir”.
El grup municipal del PSC va fer ahir seues les queixes dels comerciants i va denunciar que la situació és fruit de “la mala planificació” del consistori. En aquests moments s'estan fent obres al carrer Miquel Granell, al carrer Cervantes, Verge de Montserrat, Mestre Oms i Innocenci Soriano Montagut, a més de la construcció de l'aparcament subterrani del mercat. “Són carrers comercials i alguns tenen un paper important de connexió viària, com per exemple el Miquel Granell”, manifestava el portaveu socialista, Antoni Espanya, tot assenyalant que quan més es nota el col·lapse circulatori és el dimarts, dia del mercat setmanal. Espanya també va denunciar la creació d'un greuge comparatiu respecte del nou centre comercial inaugurat a mitjan desembre a l'entrada d'Amposta. “Allí s'ha habilitat un aparcament provisional, en canvi l'Ajuntament no s'ha preocupat de fer el mateix al centre, ni tan sols s'ha anul·lat la zona blava”, hi va afegir Espanya.

































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.