Dissabte, 26 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Societat
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Comentaris 1 comentari Enviar un comentari
Terres de l'Ebre

Decepció de les penyes taurines pel cas de Paüls

La no autorització del nou delegat del govern a l'Ebre, Xavier Pallarés, a l'Ajuntament de Paüls per celebrar correbous el proper cap de setmana amb motiu de la festa de Sant Antoni ha creat decepció entre els representants de l'Agrupació de Penyes Taurines de les Terres de l'Ebre, que confiaven que el nou govern seria més sensible a les seues demandes. Malgrat això, el seu president, Miquel Ferré, entenia els arguments del delegat i es mostrava disposat a col·laborar amb el govern de CiU “per superar els entrebancs” i arribar a un acord perquè es puguen celebrar correbous en els municipis que ho demanen i aporten la documentació necessària.

Així, el delegat del govern va demanar a l'agrupació de penyes un llistat de municipis que tinguen previst ampliar les dates de celebració de bous o vulguen apel·lar a la nova llei per fer-ne en casos excepcionals. “Ens comprometem a estudiar cada cas i a autoritzar-los quan ho puguem fer”, va apuntar Pallarés. “Esperem que no hi haja un tercer poble, després de Camarles i Paüls, que es quede sense poder fer bous”, va assenyalar per la seua banda Ferré.

Darrera actualització ( Dimecres, 19 de gener del 2011 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

avatar Josep Maria Beltran Subirats (Roquetes)

Sembla que el cicle dels millors comença de forma espectacular per al delegat Pallarès, dimiteix el director territorial de salut per la polèmica que el delegat ha generat sobre el nou hospital i, es nega a Paüls els correbous dels que ell i Sancho en van fer bandera durant l'últim any de legislatura. I només porta una setmana...

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter