Després de dos dies de força complicacions a la xarxa viària del Pirineu i Prepirineu, les cadenes només són obligatòries aquest diumenge per circular per tres carreteres. Segons informa el Servei Català del trànsit (SCT), calen elements de seguretat a la BV-5307 entre el Montseny i Seva, a la GIV-4082 entre Alp i La Molina i a la GI-400 entre Alp i Toses. Les nevades, de moment, no han estat gaire importants, excepte a alta muntanya. Tot i això, continua activada l'alerta del Neucat perquè la cota de neu se situa al voltant dels 600 metres, encara que s'espera que vagi pujant durant el dia.
Societat
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.