Ramona Amenós Berenguer, nascuda a Belltall, ha rebut la medalla centenària que atorga el Departament de Serveis Territorials de Benestar Social i Família a Tarragona amb motiu del seus 100 anys. La Ramona, més coneguda com la Ramona de Ca l'Anton, va néixer al nucli de Belltall, on va viure fins als 80 anys, després de treballar tota la vida de pagesa. Des de llavors viu a Barcelona amb el seu fill petit, en Jordi.
Societat
PASSANANT I BELLTALL
Medalla centenària a Ramona Amenós
Notícies de ...
EL PUNT
Publicat a
- El Punt Camp de Tarragona i Terres de l'Ebre 08-03-2011 Pàgina 8
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.