El ple de Móra d'Ebre va aprovar inicialment, la setmana passada, la primera ordenança de civisme amb què es dota la població riberenca, però només amb els vots favorables de l'equip de govern (PSC i ERC) i l'abstenció de CiU. El document, que podrà rebre ara les al·legacions dels veïns durant 30 dies, regula les relacions entre els veïns quant a sorolls i altres aspectes que puguin dificultar la convivència. En aquest sentit, s'hi prohibeix des de llençar papers al carrer fins a instal·lar antenes parabòliques que puguin ocasionar problemes a la resta de la ciutadania. D'altra banda, l'ordenança preveu multes de fins a 500 euros en les infraccions considerades molt greus.
Societat
móra d'ebre
Ordenança de civisme sense consens
Notícies de ...
Publicat a
- El Punt Camp de Tarragona i Terres de l'Ebre 04-04-2011 Pàgina 8
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.