El Ball del Sant Crist és un ball parlat, que combina teatre i dansa per representar una llegenda d'arrels medievals que explica l'origen de la devoció del poble per la imatge del Sant Crist. “En aquesta ocasió no hi introduïm cap canvi, perquè l'any vinent es compliran 40 anys de la representació dins el temple i llavors farem una renovació profunda”, diu Joan Boronat.
Societat
SALOMÓ (Tarragonès)
Ball del Sant Crist
Arrels medievals
1, 8, 15 i 22 de maig. A l'interior de l'església parroquial, a les 12h. Reserva d'entrades (10 euros), al telèfon 977 629 058
Publicat a
- Sortim 29-04-2011 Pàgina 16

































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.