La ruta, que uneix Santa Coloma de Farners amb Sau passant per Osor, dóna a conèixer els llocs més entranyables de la biografia del mític bandoler. Dissabte se surt de Santa Coloma i s'arriba a Osor (25 km). Animaran l'arribada Els Trabucaires d'en Serrallonga i, al vespre, es farà un sopar i una conferència a càrrec d'Esteve Rovira, director de la sèrie de TV3 Serrallonga. Diumenge la ruta s'iniciarà a la Creu de les Guilleries i finalitzarà a la Sala de Viladrau (25 km).
Societat
SANTA COLOMA DE FARNERS (Selva)
XIV Ruta d'en Serrallonga
Reviure el pas d'en Serrallonga
Canals relacionats
Notícies de ...
J. PEÑA
30 i 31 de maig. Dissabte sortida a les 8.00 h de l'ajuntament de Santa Coloma. Diumenge, sortida en autocar a les 8.00 h de l'ajuntament d'Osor (es pot participar a la ruta un sol dia). Preus: autocar, 10 euros. Sopar de Bandolers a Osor, 15 euros (menors 10). 636 478 928.
Publicat a
- El Punt de Festa Catalunya 29-05-2009 Pàgina 22
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.