La maduixa del Maresme pren aquest cap de setmana el protagonisme que li correspon en el cor de la Vallalta. Els municipis de Sant Cebrià i Sant Iscle organitzen les ja tradicionals jornades dedicades a aquesta fruita que dóna renom gastronòmic a la comarca, i conviden a gaudir-ne a través d'un bon grapat d'activitats de tot tipus. En el cas de Sant Cebrià, avui es comença a fer boca amb un tastet de productes locals i artesans. S'inaugura la diada amb convidats d'excepció com són Miquel Piris, periodista de TV3 i reporter del programa Què qui com, i l'actor Jordi Cadellans, el Lluís de la sèrie La Riera. La jornada coincidirà amb la visita d'una delegació de veïns del poble italià agermanat de Capolona, a la Toscana. Pel que fa a Sant Iscle, demà el poble proposa un maridatge entre la maduixa, el vi i la màgia també a través de tallers, una trobada de puntaires, inflables i espectacles diversos.
Societat
sant cebrià i sant iscle de vallalta
La Vallalta ret honors a la maduixa
Notícies de ...
redacció
Publicat a
- El Punt Maresme 30-04-2011 Pàgina 12

































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.