Dissabte, 26 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Societat
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

Restablerta la circulació ferroviària entre Girona i Caldes de Malavella

La caiguda d'una antena de parallamps a la catenària obliga els trens a circular per una sola via durant més de tres hores

El servei acumula retards de fins a mitja hora

Imatge de l'estació de Girona, afectada per la incidència d'avui a la línia Barcelona-Portbou Foto: ORIOL MAS.

La circulació de trens de la línia Barcelona-Portbou ha estat restablerta aquesta tarda per les dues vies entre Girona i Caldes de Malavella després que els tècnics hagin reparat l'avaria que afectava al sistema elèctric en aquest tram.

Segons ha informat Adif, la incidència ha estat originada per la caiguda d'una atena parallamps a la catenària. Per aquest motiu, els trens només han pogut circular per una de les dues vies des de la una del migdia fins a un quart de quatre de la tarda, quan tècnics de la companyia han pogut retirar el parallamps.

A partir d'aquesta hora els trens ja han pogut circular amb normalitat, tot i que a les quatre de la tarda encara es registraven retards de mitja hora.

Darrera actualització ( Dilluns, 9 de maig del 2011 19:13 )

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter