El jurat del XIII Premi a la Normalització Lingüística en l'Àmbit Socioeconòmic de l'Alt Camp ha decidit atorgar el guardó a l'empresa Cerveses la Gardènia SL, d'Alcover. Hi ha hagut un total de sis candidatures, amb un augment del nombre de candidats de fora de la ciutat de Valls. La Gardènia produeix i comercialitza la cervesa de la marca Rosita. Concretament, elabora la Rosita Original, la Rosita d'Ivori i la Rosita Negra –aquesta darrera, amb avellanes d'Alcover–. El guardó serà lliurat en el decurs de la Nit de Premis de Valls, el dia 4 de juny.
Societat
alt camp
La cervesa Rosita, premiada per l'ús del català
a.e.
Publicat a
- El Punt Camp de Tarragona i Terres de l'Ebre 11-05-2011 Pàgina 13
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.