Unir gastronomia, oci i costums i convidar tothom a conèixer el Port de la Selva continua sent l'objectiu d'aquestes jornades. Del 28 de maig al 26 de juny, doncs, dotze restaurants oferiran menús amb l'escamarlà com a protagonista, i l'associació de restauració i comerç de la vila ha programat actes esportius, culturals i artístics. En aquest sentit, i entre altres, es podrà gaudir d'activitats nàutiques com ara excursions amb caiac, bateig en vela lleugera, surf de vela o iniciació al catamarà; una taula rodona sobre la meteorologia pràctica; activitats de neteja del fons marí; o bé una mostra d'arts de la pesca per conèixer diferents tipus d'embarcacions i el seu funcionament.
Societat
EL PORT DE LA SELVA (Alt Empordà)
Jornades de Gastronomia, Culturals, Oci i Costums
Marisc, oci i tradició
Documents relacionats
Enllaços relacionats
Notícies de ...
Del 28 de maig al 26 de juny. Degustació en dotze restaurants locals.
PARTICIPANTS
Bellavista.
Ca la Paquita.
Ca l'Herminda.
Cal Mariner.
Club Nàutic.
Gus.
La Tina.
El Celler.
L'Escata.
L'Esclop.
Sol i Sombra.
Monterrey.
Publicat a
- Sortim 27-05-2011 Pàgina 40

































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.