Els “indignats” de l'acampada de Barcelona havien estat informats que podrien recuperar les seves pertinences si es presentaven de nou a onze al Sot del Migdia, a la muntanya de Montjuïc. Però no s'ha presentat ningú. Cap a les dotze ha vingut l'Alberto, un home de procedència italiana que va perdre la seva bossa de viatge amb el passaport a dins. Ha estat informat que podia tornar a les cinc de la tarda. L'Alexis, membre de la comissió jurídica de l'acampada dels “indignats”, ha explicat a l'ACN que a les dues de la tarda es dirigirien cap allà amb una furgoneta. La primera oportunitat per recuperar les seves coses ha estat abandonada. Segueixen esperant al Sot del Migdia, apilades en una gran muntanya de brossa.
Societat
Les pertinences dels “indignats”, una muntanya de brossa a Montjuïc
Els acampats podien recuperar aquest matí el material que divendres es van endur les brigades de neteja, però no apareix ningú
Els acampats asseguren que aniran a buscar les seves coses aquesta tarda
Notícies relacionades
Notícies de ...

































Comentaris
Per el que es veu aquí desarán les idees dels indignats, a un femer.
LA MAJOR PART DEL MATERIAL ERA RECICLAT, DEL CARRER... NO SÉ SI HO ENTENEU... FORA DE L'IKEA I EL CORTE INGLÉS HI HA VIDA, CATALANISTES DE SALÓ.
Y gran parte probablemente robado.
Que hi pensa fer el Síndic de Greuges?
Lluis, creo que es mas un caso para el TPI de la haya o El tribunal de los derechos Humanos de estrarburgo.
La violència genera violència, i a mi veure aquesta imatge, la càrrega de violència que suposa, em fa venir al cap pensaments que m'espanten. No pot ser que en aquest podrit país no rodi el cap d'un responsable de Neteja o de qui toqui per haver fet això amb les pertinences de ciutadans. No m'ho vull creure. O roden caps i comencem a fer que els polítics entenguin que o compleixen o pleguen i paguen els errors, o ens enfonsem sense remei.
Cap problema: era material que molestava en un lloc públic, on està prohibit deixar-l'hi.
La mojoria i molts son anticatalans!! Ja he pogut llegir algun comentari en contra de Catalunya. Si el que tenien era tot porqueria. He llegit un nou una carta que ha dit que deixava el grup per que ha vist que la mojoria eren okupes i antisistemes i ple de comunisme i marchisme i s'ha desenganyat. I a marxat. Volen una España Republicana e inclús carregar-se la bandera d'Espanya i canvia tot el sistema democràtic. I Catalunya com si no existisim. Neu amb compte segons la carta d'aquest nou, van amb el problema de la crisi, intentant captar persones. Neu amb compte!!
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.