El jutge de Vielha ha condemnat l'alcalde de Naut Aran, Cèsar Ruiz-Canela (CDA), a pagar 1.200 euros i li ha prohibit conduir vehicles de motor 10 mesos per haver estat enxampat pels Mossos amb un nivell d'alcoholèmia quatre vegades superior al màxim permès. A més, el condemna a pagar 150 euros per una falta de desconsideració als agents.
Els fets van tenir lloc en un control a la carretera C-28 el 9 d'abril. Segons la sentència, l'alcalde va tenir un comportament agressiu, irrespectuós i incoherent, i va dir als agents frases com ara “això és la guerra”, “us enfonsaré”, o “se us ha acabat la feina, i us juro per la meva mare i pel meu fill de quatre anys que aniré per vosaltres dos”. Ruiz-Canela també els va dir, segons recull la sentència: “Parlaré amb Artur Mas demà i amb Felip Puig perquè no us deixi treballar més”.
En les eleccions del 22 de maig, Ruiz-Canela va ser reelegit amb majoria absoluta.
































Comentaris
¿Peró que s'ha cregut aquest "tipejo" ¿Es que es pensa que encara estem en els temps de "USTED NO SABE CON QUIEN ESTA HABLANDO",dons podria ser que si s'indagues en el seu passat se li trobes lligams amb els admiradors d'aquell regim.
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.