Societat
PLATJA D'ARO (Baix Empordà).
La crisi passa de llarg
Notícies de ...
Una mica a contracorrent de les retallades pressupostàries que ara mateix estan a l'ordre del dia, el municipi de Castell-Platja d'Aro manté intactes els premis i subvencions de la gran rua de carrosses i comparses. D'altra banda, la sisena edició del concurs de fotografia es transforma en una innovadora versió en línia. El principal escenari de la celebració carnavalesca serà el carrer i com a activitats destacades cal fer esment del sopar de colles de demà al Palau d'Esports i Congressos, l'espectacle infantil de les Tres Bessones i la Bruixa, i la música de les xarangues. (Més informació de la pàgina 22 a la 26.) J. BOFILL
Del 14 al 25 de febrer. El principal escenari és el carrer, amb el 75% de les propostes. La resta, es reparteix entre el Palau d'Esports i Congressos, llars d'infants i centres d'educació infantil i primària.
www.platjadaro.com
www.platjadaro.com

































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.