Diumenge, 27 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Societat
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari
castells

Els verds no afluixen a Esparreguera

Els Castellers de Vilafranca descarreguen el tres de nou folrat i són l'excepció d'un cap de setmana ben tranquil

Tres de nou amb folre dels Castellers de Vilafranca a la diada d'Esparreguera Foto: EL PUNT.

Van directament pels gamma extra i no pensen afluixar ni un cap de setmana. Aquesta és l'aposta dels Castellers de Vilafranca, que tenen com a objectiu fer un pas endavant en la diada de les Santes de Mataró i volen aprofitar les darreres actuacions que els queden per treballar a fons totes les estructures. Aquest dissabte a la tarda va tocar el torn a Esparreguera, on ja a primera ronda van atacar el quatre de vuit amb el pilar, un castell de total domini verd, però que a Cornellà va quedar en carregat. Dissabte, però, van demostrar que aquella caiguda havia estat només un accident i van tornar a executar-lo com sempre, és a dir, vorejant la perfecció. La diada va continuar totalment rodada, ja que tot seguit van alçar un bonic tres de nou. La millor notícia dels verds, però, va ser el primer cinc de vuit descarregat de la temporada. Un castell, per cert, força car de veure aquesta temporada, i és que a hores d'ara només l'han assolit tres colles. Pilar de set i cap a casa amb la feina feta, la setmana que ve tindran doble cita amb els castells de nou a Altafulla i Torredembarra.

A la mateixa plaça els Castellers de Barcelona van sumar un altre quatre de vuit i els Castellers d'Esparreguera van tenir el tres de set com a millor castell.

Relax total

La resta de colles capdavanteres van plantejar-se un cap de setmana ben relaxat amb actuacions de dissabte a la tarda. Els Minyons van ser els que van fer més bon paper, descarregant la clàssica de vuit i un bon pilar de sis a Solsona. Els Capgrossos, amb forces baixes, van abaixar el llistó d'altres anys de la diada de Premià i van plantar-hi la clàssica de vuit, mentre que la Vella va fer castells de set a Súria i la Joves va tenir una diada accidentada a Reus. Els de vermell, amb moltes baixes, van descarregar el quatre de vuit, però van haver de desmuntar un tres de vuit al límit i amb una canalla amb dubtes. Van acabar amb el cinc i el tres de set, després de desmuntar també aquest darrer castell. Els Xiquets de Reus no van poder celebrar com cal el primer tres de vuit de l'any ja que, molt rebregat, va caure després de coronar-se.

Darrera actualització ( Dilluns, 11 de juliol del 2011 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter