Els Mossos d'Esquadra han detingut per la mort d'una dona a Ulldecona el passat dilluns 4 de juliol.
Els agents de l'Àrea Territorial d'Investigació de les Terres de l'Ebre van detenir dimecres passat tres persones per la seva suposada relació amb la mort de la víctima, de 71 anys, que va perdre la vida durant l'assalt al seu domicili la matinada del 4 de juliol.
Després de passar a disposició judicial, els detinguts, de nacionalitat romanesa, segons informa l'ACN, ja han ingressat a la presó.
Així mateix, la investigació policial ha permès identificar quatre persones més vinculades amb el robatori i que encara no han estat detingudes.
Segons ha informat la policia catalana en un comunicat, aquest grup estaria vinculat amb diversos robatoris en habitatges perpetrats en els darrers mesos a la comarca del Montsià i al nord de la demarcació de Castelló.
La investigació continua oberta i el cas està sota secret de sumari.

































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.