El ple de l'Ajuntament de Deltebre va aprovar ahir amb els vots a favor de l'equip de govern (ERC i PSC) una moció urgent en defensa del servei d'ambulàncies a Deltebre durant les 24 hores del dia i de rebuig a les retallades proposades pel govern de la Generalitat. La moció es fa ressò de l'oposició veïnal a les retallades, tenint en compte que dilluns un centenar de persones van protagonitzar una protesta al pont Lo Passador, i posa en evidència que reduir el servei d'ambulàncies a Deltebre de 24 a 12 hores afectarà els més de 25.000 ciutadans del Delta. El text reclama que el servei d'emergències es mantingui les 24 hores del dia sense que l'ambulància hagi de fer nit a cap altra població, i també demana una reunió urgent amb el director dels serveis territorials de Salut a l'Ebre. L'alcalde, Gervasi Aspa, ha insistit que la situació econòmica “fa que puguem assumir algunes retallades, però no en el servei d'emergències, ja que de la seva resposta en minuts en depenen vides”.
Els grups de l'oposició, CiU i el PP, es van abstenir argumentant que no havien pogut consensuar una opinió perquè s'havia presentat per la via d'urgència.
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.