Família, vacances, festa, platja i sol, si hi ha sort. Els castellers també són persones i, malgrat un ritme de diades vertiginós, també necessiten els seus caps de setmana de descans. Aquest acostuma a ser el cas del primer cap de setmana d'agost, tradicionalment amb poques cites importants i en què destaca clarament la diada de Llorenç del Penedès.
Així doncs, amb Minyons i Capgrossos ja de fa dies gaudint del seu mes de vacances i amb Vilafranca fent un petit descans després del seu festival de gammes extres, només les colles del Camp de Tarragona segueixen en peu de guerra. Aquest és el cas de la Jove de Tarragona, que sembla que mai se li acabin les piles, i dels Xiquets de Tarragona, que enguany s'incorporen en la destacada diada de Llorenç. Les dues es veuran les cares en aquesta població del Baix Camp, on compartiran plaça amb els Nens del Vendrell.
Atenció amb aquesta darrera colla, ja que si l'any passat ja van protagonitzar a Llorenç el seu primer intent de dos de vuit, enguany segueixen donant molta rellevància a aquesta diada. I és que després de descarregar dos cops el dos de set la setmana passada, aquest diumenge volen fer el primer quatre de vuit de la temporada. Els de vermell, a més, tenen la vista posada en el dos i el tres de vuit, i tot i que és poc probable que els portin diumenge a plaça, en el món dels castells no es pot descartar res.
Derbi tarragoní
Qui d'entrada porta el millor programa, però, és la Jove de Tarragona, que també vol anar d'estrena. I és que ja comptant amb tots els efectius que no tenien a Vilallonga, volen estrenar el dos de vuit, a part de plantar el cinc de vuit. El tercer castell podria ser el quatre de vuit, una estructura a treballar per pujar-la un pis més, tot fa pensar, per Sant Magí.
Amb la vista posada en Sant Magí també hi aniran els Xiquets de Tarragona, que tenen previst fer una altra clàssica de vuit a Llorenç, la mateixa actuació que justament volen fer dissabte als Pallaresos. Un bon rodatge per encarar la diada del 19 d'agost en què no s'estan de res, ja que treballen el cinc de vuit, el dos de vuit i el tres de nou.

































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.