El concert dels Manel, aquest dissabte, és el plat fort de la festa major de Caldes de Malavella, que s'allargarà fins al proper dimarts dia 9 d'agost. L'oferta musical inclou també les actuacions de Bongo Botrako, El Niño de la Hipoteca i la Banda del Coche Rojo, aquesta nit, i La Loca Histeria i DJ Fuster, demà diumenge.
Societat
CALDES DE MALAVELLA (Selva)
Festa major
Nit de dissabte amb els Manel
Canals relacionats
Notícies de ...
Fins al 9 d'agost.
www.caldesdemalavella.com
Publicat a
- Sortim 05-08-2011 Pàgina 11
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.