La guanyadora del premi Nas d'Or 2011, Montse Velasco, va ser l'encarregada ahir de fer el pregó de la Festa de la Verema d'Alella, que arriba a la 37a edició. L'edició d'enguany, la primera amb el consorci de la DO en plena activitat, té la major participació de cellers i restaurants. Una implicació que ja es va notar ahir en la primera nit de la Mostra Gastronòmica, que enguany guanya espai a la plaça de l'Ajuntament i a la Porxada. En aquesta edició, hi participen vuit cellers i divuit restaurants. “És una mostra que el món de la DO es mou”, explica l'alcalde d'Alella i president del consorci de la DO, Andreu Francisco (ERC). L'objectiu final, que els vins d'Alella guanyin autoestima, augmentin la seva presència en el mercat.
Visites en anglès
Una de les activitats destacades de la Festa de la Verema és la possibilitat de visitar els cellers per dins, una iniciativa a la qual participen els vuit cellers de la zona. Aquestes visites guiades tenen un preu de 4,5 euros i, des de l'any passat, tenen també algun passi en anglès per captar part de turisme exterior, però, sobretot, les desenes de residents a Alella que provenen de fora de l'Estat espanyol.

































Comentaris
Conec el vi d'Alella. Si tant sols en tingués una garrafa del rosat!! Aquest vi té un problema: és massa bo i got derrera git no t'en adones i tot esdevé alegria. Vull dir que el cap roda per culpa que és molt bo.
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.